FAQ - Nejčastější dotazy

Protože se některé dotazy stále opakují, napíši je sem pohromadě, ať máte vše na jednom místě.

JAK DLOUHO TRVÁ VÝROBA RAZÍTKA?
Od přijetí platby na náš účet je to 7-10 pracovních dní a je jedno zda se jedná o zakázkové razítko od zákazníka nebo o individuální třeba svatební razítko. 

MÁM OBRÁZEK/LOGO, CHCI RAZÍTKO. JE TO MOŽNÉ?
Ano, firemní loga či obrázky na zakázku vyrábíme běžně. Je potřeba mít ale kvalitní podklady. Prosím, čtěte článek ZDE.

NEMÁM OBRÁZEK, ALE I PŘESTO CHCI RAZÍTKO. JE TO MOŽNÉ?
Ano, zakázková razítka děláme běžně i jen dle představ zákazníků.

KOLIK STOJÍ VÝROBA ZAKÁZKOVÉHO RAZÍTKA?
Zase ZDE v článku s podrobným popisem.

JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RAZÍTKY NA DŘEVĚ, GRAVÍROVÁNÍM A GUMOU?
Článek ZDE.

MOHU MÍT JAKÉKOLIV RAZÍTKO NA DŘEVĚ?
Ano, jakékoliv razítko je možné nalepit na dřevo. Ať už ze stálé nabídky nebo zakázkové. Avšak jsme omezeni velikostí dřeva, které máme. Takže některé razítka mohou potřebovat upravit tak, aby se na dřevo vešly. Pokud máte zájem o razítko na dřevě ze stálé nabídky, stačí nám napsat e-mail.

PROČ NEMOHU MÍT RAZÍTKO NA DOBÍRKU?
Razítka, která jsou běžně v nabídce a není u nich dělaná žádná změna být na dobírku odeslány mohou. Avšak razítka, která jsou už specifická (změna fontu, jména, data) nebo razítka vyráběné pouze pro jednoho konkrétního zákazníka vyrábíme až po přijetí platby na účet. A to z jednoho důvodu - opravdu si myslíte, že razítko se jmény "Eva a Pavel" a určitým datem prodáme někomu jinému, když zákazník objednávku nepřevezme? 

JAK POZNÁM, ŽE BYLA JIŽ MÁ OBJEDNÁVKA ZAPLACENA?
Systém každý večer kontroluje přijaté platby dle VS. Pokud jste uvedli správný VS, tak v den přijetí platby na náš účet Vám dojde automaticky generovaný e-mail s informacemi, že na zakázce začínáme pracovat.

CHTĚLA BYCH ZMĚNU V OBJEDNÁVCE, JE TO JEŠTĚ MOŽNÉ?
Ano, ale pouze v případě, že objednávka nebyla ještě uhrazena. Pokud zákazník uhradí objednávku a my na ní začneme pracovat, není už možné změnit objednávku. Pokud již razítko pro Vás vyrábíme, opravdu není možné si dodatečně změnit styl písma. Ale pokud chce zákazník něco do objednávky přidat, to samozřejmě možné je. 

JAK POZNÁM, ŽE OBJEDNÁVKA BYLA ODESLÁNA?
V den odeslání objednávky Vám dojde automaticky generovaný e-mail. V případě ČP v něm najdete i sledovací číslo zásilky. V případě zásilkovny Vám pak dopravce pošle e-mail či SMS, že balíček je připravený k vyzvednutí.

PENÍZE JSEM POSLALA, ALE ZÁSILKA NEBYLA ODESLÁNA.
Prosím, berte na vědomí, že razítko na zakázku Vám neodešleme následující pracovní den po objednání. Proto máme dodací lhutu 7-14 pracovních dní. Důležité je i slovíčko pracovních, protože když je svátek, tak si těch pár dní volna chceme stejně jako Vy užít i my.